BPW Alliance forum


 
HomeFAQSearchRegisterMemberlistUsergroupsLog in

Share | 
 

 What music are you listening to right now?

Go down 
Go to page : 1, 2  Next
AuthorMessage
Kitty



Posts : 75
Join date : 2007-09-02
Age : 29
Location : Pluto ^^

PostSubject: What music are you listening to right now?   Mon Sep 03, 2007 12:34 am

Kamelot - Like the Shadows


lol edited due to bad grammer in post title XD


Last edited by on Mon Sep 03, 2007 1:43 pm; edited 2 times in total
Back to top Go down
View user profile
Noir
Admin
avatar

Posts : 65
Join date : 2007-08-31
Age : 26
Location : Norway

PostSubject: Re: What music are you listening to right now?   Mon Sep 03, 2007 1:20 am

Linkin Park: Breaking the habbit
Back to top Go down
View user profile
Kitty



Posts : 75
Join date : 2007-09-02
Age : 29
Location : Pluto ^^

PostSubject: Re: What music are you listening to right now?   Mon Sep 03, 2007 1:23 am

:O i love that song XD

Sickened - Disturbed
Back to top Go down
View user profile
Noir
Admin
avatar

Posts : 65
Join date : 2007-08-31
Age : 26
Location : Norway

PostSubject: Re: What music are you listening to right now?   Mon Sep 03, 2007 1:24 am

Yeah! cheers
Back to top Go down
View user profile
Dragon

avatar

Posts : 55
Join date : 2007-09-02
Age : 36
Location : England

PostSubject: Re: What music are you listening to right now?   Mon Sep 03, 2007 11:58 am

Disturbed and Kamelot oh and Godsmack- I Stand Alone and Stricken
Back to top Go down
View user profile
Kitty



Posts : 75
Join date : 2007-09-02
Age : 29
Location : Pluto ^^

PostSubject: Re: What music are you listening to right now?   Mon Sep 03, 2007 1:42 pm

:O all at the same time??


*hails john* cheers cheers cheers
Back to top Go down
View user profile
Dragon

avatar

Posts : 55
Join date : 2007-09-02
Age : 36
Location : England

PostSubject: Re: What music are you listening to right now?   Mon Sep 03, 2007 4:11 pm

lol silleh girl Razz no not at same time lol
Back to top Go down
View user profile
Sevo the Wolf

avatar

Posts : 14
Join date : 2007-09-03
Age : 41
Location : UK

PostSubject: My Current Fav's   Mon Sep 03, 2007 11:23 pm

This month I mostly been listenin to:

Massive Attack
Manic Street Preachers (old stuff)
Sneaker Pimps
Back to top Go down
View user profile
Kitty



Posts : 75
Join date : 2007-09-02
Age : 29
Location : Pluto ^^

PostSubject: Re: What music are you listening to right now?   Tue Sep 04, 2007 1:34 pm

hmmmm never heard of any of them wolfy lol

Fall Out Boy - Thanks for the memories <<< awsome song XD
Back to top Go down
View user profile
Dragon

avatar

Posts : 55
Join date : 2007-09-02
Age : 36
Location : England

PostSubject: Re: What music are you listening to right now?   Tue Sep 04, 2007 2:44 pm

i know u always playin that hun Razz
Back to top Go down
View user profile
Sevo the Wolf

avatar

Posts : 14
Join date : 2007-09-03
Age : 41
Location : UK

PostSubject: Im not so old my music taste is that out of date:-(   Wed Sep 05, 2007 1:03 am

You never hreard of Massive Attack!! they were/are a huge band probably the biggest and best known trip-hop band in the UK (if you cant stand that type of music maybe thats why). If you get chance check out them out on You Tube their two greatest songs are Unfinished Sympathy and Teardrop, honestly check them songs absolute class.

Others I like that im sure you have heard of:
Nirvana
Foo Fighters
Editors
Back to top Go down
View user profile
Charrr B
Guest



PostSubject: Re: What music are you listening to right now?   Thu Sep 06, 2007 11:01 am

king Marilyn Manson king
KoRn
Bullet for my vallentine
Back to top Go down
Noir
Admin
avatar

Posts : 65
Join date : 2007-08-31
Age : 26
Location : Norway

PostSubject: Re: What music are you listening to right now?   Thu Sep 06, 2007 4:28 pm

Marilyn Manson not rly my kind of music lol Razz
Back to top Go down
View user profile
Kitty



Posts : 75
Join date : 2007-09-02
Age : 29
Location : Pluto ^^

PostSubject: Re: What music are you listening to right now?   Thu Sep 06, 2007 11:57 pm

ment to be my kind but i hate him XD

and yes wolfy ive heard of those ones ^^


DDR - Butterfly

Not my usual kind of music so dont worry but the tune is mesmorising and catchy lyrics go look it up lol
Back to top Go down
View user profile
Kitty



Posts : 75
Join date : 2007-09-02
Age : 29
Location : Pluto ^^

PostSubject: Re: What music are you listening to right now?   Fri Sep 07, 2007 12:01 am

saved u the work lol here we go...

https://www.youtube.com/watch?v=f3BRbhq4Z3s

oh and sorry for the rubbish vid with it, though it does have a dnacing glowing guy in it.

NOTE dont watch if ur photosensitve watcha ma call it as i dont want no one hurt/ill/dead ^^
Back to top Go down
View user profile
Kitty



Posts : 75
Join date : 2007-09-02
Age : 29
Location : Pluto ^^

PostSubject: Re: What music are you listening to right now?   Fri Sep 07, 2007 12:03 am

sorry im spamming now really lol but look at this guy gooo to that tune XD

https://www.youtube.com/watch?v=SUawuVIGFFk&mode=related&search=

amazing ^^
Back to top Go down
View user profile
Dragon

avatar

Posts : 55
Join date : 2007-09-02
Age : 36
Location : England

PostSubject: Re: What music are you listening to right now?   Fri Sep 07, 2007 12:08 am

oh no no no noooooooo!!!! its in my head now lmao Razz
Back to top Go down
View user profile
Kitty



Posts : 75
Join date : 2007-09-02
Age : 29
Location : Pluto ^^

PostSubject: Re: What music are you listening to right now?   Fri Sep 07, 2007 12:09 am

MWUHAHAHAHAHA

anyway


Disturbed - im alive
Back to top Go down
View user profile
Dragon

avatar

Posts : 55
Join date : 2007-09-02
Age : 36
Location : England

PostSubject: Re: What music are you listening to right now?   Fri Sep 07, 2007 12:12 am

um butterfly lmao Razz
Back to top Go down
View user profile
Kitty



Posts : 75
Join date : 2007-09-02
Age : 29
Location : Pluto ^^

PostSubject: Re: What music are you listening to right now?   Fri Sep 07, 2007 12:14 am

shhhhhh u'll get it in my head XD

must...... drown......it...... out........ with....... heavy........ metal........
Back to top Go down
View user profile
Noir
Admin
avatar

Posts : 65
Join date : 2007-08-31
Age : 26
Location : Norway

PostSubject: Re: What music are you listening to right now?   Fri Sep 07, 2007 1:26 am

lmao u are crazy Laughing
Back to top Go down
View user profile
Noaa

avatar

Posts : 10
Join date : 2007-09-04
Age : 30
Location : Hungary

PostSubject: Re: What music are you listening to right now?   Fri Sep 07, 2007 3:55 pm

Satyricon - Mother North cyclops
Back to top Go down
View user profile http://www.macguff.fr/goomi/unspeakable/home.html
Kitty



Posts : 75
Join date : 2007-09-02
Age : 29
Location : Pluto ^^

PostSubject: Re: What music are you listening to right now?   Sun Sep 09, 2007 3:52 pm

absolutly nothing, cept my ears ringing XD


riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnng
Back to top Go down
View user profile
Noir
Admin
avatar

Posts : 65
Join date : 2007-08-31
Age : 26
Location : Norway

PostSubject: Re: What music are you listening to right now?   Sun Sep 09, 2007 3:53 pm

lmao Razz
Back to top Go down
View user profile
Kitty



Posts : 75
Join date : 2007-09-02
Age : 29
Location : Pluto ^^

PostSubject: Re: What music are you listening to right now?   Sun Sep 09, 2007 3:54 pm

:O not funny lol its really annoying


rrrrrrrrrrrrrrrrrrrriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnnnnng
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: What music are you listening to right now?   

Back to top Go down
 
What music are you listening to right now?
Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
BPW Alliance forum :: Alliance forums :: Off Topic-
Jump to: